dinsdag 8 april 2014

High Hopes Stamps: Hop, hop, hop

Hallo allemaal,

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij High Hopes Stamps.
Om alvast in de paassferen te komen, hebben we gekozen voor het thema "Hop along"..

Pasen is voor mij geen gelegenheid waar ik gauw een kaart zou sturen, maar in veel landen wel.. wellicht kunnen we daar ook een traditie van maken ;)
Ik heb er een vriendschapskaart voor gemaakt met deze leuke stempel "Bunny Love", samen met de leuke tekststempel "Friends are we...".



Verder op de kaart de grasmal gebruikt van My Favorite Things (inderdaad favoriet!!) en het papier komt uit mijn (uitpuilende) restjesbak...
Een lief organza lintje erbij et voilá!

Voor meer inspirerende hoppende kaarten ga je gauw naar de blog van High Hopes Stamps, daar vind je alle voorbeelden van het Dream Team!!

Groetjes,


1 opmerking:

  1. wat een prachtig kaartje! en wat is dit stempeltje leuuk!!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie