dinsdag 11 maart 2014

High Hopes Stamps: CAS challenge

Deze week weer een nieuwe challenge van High Hopes Stamps!
Het thema van deze week is: CAS (Clean And Simple). Een geweldig-super-fantastisch thema!!
Hier kan ik zó mijn ei in kwijt ;)

Ik heb gekozen voor de "Fishing Friends" stempel.. deze is leuk om te geven voor jongens/meisjes rond de 8 jaar :)  En toevallig heb ik er zo eentje in huis lopen, haha!


Verder heb ik een paar vlaggetjes geknipt uit restjes papier en zelf een randje gedoodled!

Mocht je nou ook in het bezit zijn van één of meerdere High Hopes stempels.. doe dan gezellig mee deze week en dan maak je ook nog eens kans op een High Hopes stempel naar keuze!! Superleuke prijs zou ik zeggen!!

Voor meer inspiratie en regels, kijk dan op de blog van High Hopes Stamps!

Groetjes en een fijne week!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie