zondag 23 februari 2014

Voorraadje verjaardagskaarten maken...

Er komen weer veel verjaardagen aan en mijn voorraadje begint aardig op te raken..
Dus op zoek naar leuke sketches, uitdagingen en voorbeelden (Pinterest...) voor mijn inhaalslag..

http://bijomadee.blogspot.nl/2014/02/wedstrijd-ronde-kaarten.html

Deze is naar aanleiding van de uitdaging bij "Bij oma Dee"... maak een ronde kaart.
Nou met recht een uitdaging, want er zit gewoon geen één ronde kaart in mijn systeem...
Heerlijk om te maken, dat wel! Dus er zullen nog vast een aantal volgen!



Het papier is van My Minds Eye, de bloemen zijn van Wild Orchid Crafts, het kantje komt uit mijn voorraadpot en de bling-swirl ook.. De tekststempel is van Marianne Design.

Op naar de volgende kaart!
Heeeeeeeeeerlijk zo'n zondag!

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Dat is zeker aan je kaart af te zien dat je dit leuk vond! Erg mooi, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie brocante kaart zo met dat kantje en de romantische bloemetjes. Leuk gedaan. Dankjewel voor het meedoen met onze uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie