vrijdag 21 februari 2014

MFT Color Palette challenge #2

Vandaag weer eens een LO om te laten zien..
Toen ik de Color Palette challenge van deze maand zag, moest ik gelijk aan deze serie foto's denken.
De kleuren komen perfect overeen..


Met een basis van Kraft Cardstock en accenten van geel, blauw en wit heb ik de LO vrij rustig gehouden.. Heerlijk gewerkt met washi tapejes! De gele komt van de Hema en de blauwe is van Rico Design.


Ik heb de Layered Hearts Border Die-namic gebruikt in het blauw en geel en de gele hartjes van de bovenste laag verwerkt in de bovenste laag van de blauwe hartjesborder..
Verder nog wat losse hartjes her en der op de LO geplakt voor een speels effect.

Straks nog meer..

Groetjes,

1 opmerking:

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie