dinsdag 18 februari 2014

High Hopes Stamps: Bunting, banners, flags

Eindelijk weer online!
Allereerst een post met de nieuwste challenge van High Hopes Stamps! Verder vandaag zal ik de kaarten nog laten zien die de afgelopen weken al online hadden moeten staan..

Maar zoals gezegd.. er gaat vandaag weer een nieuwe challenge van start bij High Hopes Stamps.
Deze week is het thema:
 
Banners, bunting, flags

Van die vrolijke versiersels die een kaart met even dat beetje extra geven..
Ik heb gebruik gemaakt van de 'Heart banner die' van La-La-La-Crafts..
De afbeelding is 'Lil Show Girl' van High Hopes uiteraard..


Het papier is van Basic Grey en komt uit een oudere collectie (lees: mijn restjesbak).
Verder heb ik nog de 'Oval Die' van Joy Crafts gebruikt en lint en bloemen uit mijn eigen voorraad...

Voor meer inspiratie voor deze challenge, kijk dan op de blog van High Hopes..
We zouden het heel leuk vinden als je meedoet (als je ook in het bezit bent van High Hopes stempels!).

Fijne dinsdag verder!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie