vrijdag 10 januari 2014

Wags 'n Whiskers: anything goes challenge

Een nieuw jaar.. nieuwe uitdagingen..
Bij Wags 'n Whiskers beginnen we het nieuwe jaar lekker makkelijk, het thema van de komende 2 weken is:

Alles mag!

Zo. Ik zei toch dat het makkelijk zou zijn... :)
Alle kaarten die je deze 2 weken maakt kan je mee laten doen met deze challenge.. (lees wel eerst even de voorwaarden van de challenge op de blog van Wags 'n Whiskers)

Voor deze challenge heb ik een verjaardagskaart gemaakt. Ik merkte dat ik weinig 'standaard' kaarten op voorraad heb, dus aan de slag met de verjaarskaarten, verhuiskaarten, geboortekaarten, etc., etc.....
Januari is bij ons een verjaardagsmaand met veel kleine kids die jarig zijn (ook bij ons is de oudste jarig in januari..), dus deze kaart zal een mooi plekje krijgen.


Ik heb de digi 'Go for goal' gebruikt. De grote voetbal op de achtergrond heb ik gemaakt door heel veel zwarte en witte zeshoekjes uit te stansen en ze op een zwart papier te plakken. Daarna met een ronde cirkelstans de voetbal eruit stansen en voila!
Verder nog zwart-wit bakerstwine van The Twinery gebruikt.. Ben verliefd op twine! Dus dat zul je vaker voorbij zien komen...

Als je nu even doorklikt op het blog van Wags 'n Whiskers, dan zie je de voorbeelden van de andere DT leden! Echt even doen hoor!
Veel plezier met het meedoen aan deze challenge!

Groetjes,

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart Alie! En wat een werk om de voetbal zo te maken.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie