woensdag 15 januari 2014

High Hopes release day!!!

Vanaf nu kan je de nieuwe stempels gaan bestellen van High Hopes!
Vandaag laten we nog een creatie zien van deze geweldig leuke serie stempels.. En na 3 dagen houd het natuurlijk nog niet op... Ook de komende weken zul je meer zien!

Deze keer heb ik Washed Up Waterbug gebruikt. Een hele grappige vind ik zelf...
De kaart heb ik gemaakt met restjes papier, want mijn restjesbak puilt echt uit!! Mijn missie voor 2014: geen nieuw dessinpapier meer kopen, maar eerst alles opmaken! Heb mezelf voorgenomen alleen de basisdingen aan te schaffen.. maar ook daar heb ik nog ruim voorraad van ;)

De kaart van vandaag:



Vergeet niet op de blog van High Hopes een reactie achter te laten om een verrassingsprijs te kunnen winnen!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie