dinsdag 3 december 2013

High Hopes Stamps: Santa

Zo! Wat is het koud vandaag!!!! De winter komt eraan...
En na donderdag is het dan (eindelijk) tijd om alle gezellig kerstdingen in huis te halen!!!
Zo'n zin in!

Het is nu ook een stuk leuker om kerstkaarten te maken dan wanneer het hartje zomer is hoor! Haha, maar ja, af en toe moet je ook in de zomer al voorbeelden maken.


Ik had deze leuke mal van MemoryBox al een hele tijd liggen en vond het bij deze stempel heel mooi passen.. De stempel heet Flyin' High Santa.

Verder heb ik alleen maar cardstock gebruikt. Een witte basiskaart en 2 stukken wit restpapier.
Ik heb een stuk blauw restpapier bewerkt met een embossingmal van Darice waardoor het gelijk een winters tafereel lijkt..
Ook met restjes kan je een hele leuke kaart maken! Wordt vervolgt! (mijn restjesbak puilt uit nl.)

Je kan een nieuwe High Hopes stempel winnen door mee te doen als je al in het bezit bent van een High Hopes stempel.. Zolang je je aan het thema van de week houd, kan je elke week een nieuwe stempel winnen!

Voor meer inspiratie van het thema 'Santa', kijk dan op de blog van High Hopes Stamps!

Fijne dinsdag verder!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie