vrijdag 15 november 2013

Wags 'n Whiskers: card for a kid

Hebben jullie al eens meegedaan aan de challenge van Wags 'n Whiskers? Elke 2 weken is er weer een nieuwe challenge en vandaag start er een nieuwe!

Het thema deze keer is: card for a kid.

Lekker makkelijk toch? Ik vond hem geweldig om te maken.
Deze is vast voor de voorraad (oktober 2014, haha!). Ik heb deze leuke digi 'Scooting By' zo gekleurd dat ze wel een beetje op onze dochter lijkt..


De stipjes op de jurk heb ik met de Copic Blender gemaakt. Voor echt duidelijke stippen moet je wel een paar keer op dezelfde plek aanstippen om door de donkerblauwe kleur heen te gaan, maar dat zal wel per kleur verschillen.
De tapejes komen bij de Hema en de Xenos vandaan, het cijfer had ik nog ergens liggen en de hartjes heb ik uit een restje roze vilt gestanst.

Ga je ook een 'card for a kid' maken? Doe dan gezellig mee, want je hoeft niet perse een stempel/digi van Wags 'n Whiskers te gebruiken om te winnen!

Een hele fijne vrijdag en vast een goed weekend!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie