dinsdag 26 november 2013

High Hopes Stamps: colour challenge

Hallo allemaal,

Drukke dagen nu de Sint weer in het land is, dus minder tijd voor 'gewone' kaarten..
Ondertussen ben ik nl. ook druk bezig om mijn kerstkaarten af te krijgen, de kaarten voor de Kards for Kids at HSC card drive te maken en ook nog wat kleine haakwerkjes tussendoor...
Het houd je van de straat zullen we maar zeggen!

Deze week willen is er een kleurenchallenge bij High Hopes! Superleuk!
De kleuren die we graag willen zien zijn: ROOD, BLAUW en GROEN.
Kerstkleuren dus ;)

Ik heb voor deze kaart weer een kaart van Pinterest gelift. Zoveel inspiratie kan je daar vinden!
En het geeft je gelijk een houvast voor een kaartopzet. Supermakkelijk!



Deze keer heb ik de stempel: "Road Trippin Santa" gebruikt. Leuk met al die pakjes achterop!

Voor meer inspiratie: kijk dan op de blog van High Hopes Stamps, daar vind je alle voorbeelden van het DREAM TEAM!

Fijne dag verder!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie