dinsdag 12 november 2013

High Hopes Stamps: #194 Christmas

Hallo alweer ;)

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij High Hopes Stamps.
Het thema van deze week is: kerst

Met in ons achterhoofd dat er nog maar 4 weken zijn tot het (uiterlijk) versturen van de kerstkaarten, is dit een welkome challenge!
Eerder zei ik dat ik alle reeds gemaakte kerstkaarten zou gaan versturen, maar ik ben toch verliefd geworden op een andere kerstkaart en ga deze in 60-voud maken, haha!
Leuk werkje!

Maar nu eerst naar de kaart van deze week...
Ik zag bij Peet een superleuke kaart (kijk HIER voor de link) en wilde ook zo'n soort kaart maken..
Daarvoor dook ik in mijn bak met mallen en heb dit ervan gemaakt:


De stempel is een deel van de 'Cute Mitten Border' en de tekst 'Seasons Greetings' komt uit de kerstserie van vorig jaar.
Het Dream Team heeft ook weer hele mooie voorbeelden gemaakt, neem gerust een kijkje op de blog van High Hopes Stamps!!

Een fijne dag verder, ik ga nog even wat huishoudelijke klusjes doen, voordat de kinderen weer thuis zijn..

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie