vrijdag 4 oktober 2013

On a new Design Team!!

Hallo allemaal,

Ik ben gevraagd of ik de komende 4 maanden in het Design Team van Wags'n Wiskers wil zitten..
En natuurlijk wil ik dat!! Superleuk!! Ik heb een aantal gave digi's uit mogen zoeken om mee te werken en daar krijgen jullie de komende maanden van alles over te zien!


De challenges zijn om de 2 weken, dus er is genoeg tijd om mee te spelen. Je hoeft niet perse een Wags'n Wiskers stempel/digi te gebruiken, maar als je dat wel doet, maak je kans op de extra prijs. Per challenge mag je maximaal 2 keer meedoen..

Vandaag begint de challenge:

Pink / Breast cancer awareness

Ik heb voor deze challenge gekozen voor "Laila". Ik vond het wel toepasselijk om een (bescherm)engel te gebruiken.

Een heel fijn weekend!!

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Congrats on your new DT! Fab card, I love the colours x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card Ali, look forward to seeing more of your cards and working with you on the Wags'n Whiskers Design Team.
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie