donderdag 17 oktober 2013

{Mo's Challenge Blog} #206 Vintage

Vintage.. oud... bruin... verzamelen...
Dat zijn dingen die ik daar allemaal bij vind horen..

Deze week is er een vintage challenge bij Mo's Challenge Blog. En vintage is he-le-maal niet mijn ding. De digi's van Mo he-le-maal wel! Ach, dan maar eens een keertje "out of the box" aan de slag!
Dus ik dook in mijn bak verzamelde dit-lijken-wel-vintage-dingen... haha *LOL*

En wat kwam daar uit:
*bruine met glitters bestrooide bloemen (ooit gekregen bij een swap)
*een bruin kader (daar heb ik nog een hele stapel van, weggooien is tenslotte zonde!)
*een oud kantje
*een oude postzegel mét kersttafereeltje erop!
*oud bladmuziek (uit een boek van 1912!!)

Eigenlijk heb ik best veel vintage dingen!!


Ik heb deze afbeelding van Mo Manning gebruikt: Herald Harry.
Er zijn heel veel leuke engeltjes te vinden in de Mo Manning shop!!

Leuk dat je er weer even was!

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. This is adorable, love the beautiful Vintage look you achieved. I love the image and the postage stamp is superb!
    Thanks for joining us at Mo's this week.
    Hugs Mau xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a gorgeous vintage card. Papers, colours and image are just perfect for our challenge.
    Thank you so much for joining us at Mo's Digital Pencil!

    Hugs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie