donderdag 10 oktober 2013

{Lift challenge} #51

Vandaag (na de dagelijkse klusjes) maar weer eens een "gewoon" kaartje gemaakt.
Ben op het moment zo druk voor de Kards for Kids card drives en mijn DT bezigheden (op kaartenmaakgebied dan he.. elk gestolen uurtje vind je me in mijn hobbyhokje!) dat ik vandaag voor de ontspanning eens een gewoon kaartje wilde maken.

 
Ik ben al lang fan van de Lift Challenges, maar heb nog niet heel vaak mee kunnen doen. Voor vandaag heb ik een mannenkaart gemaakt met deze lift-kaart! Super om te doen. En ik heb er gelijk ook maar een cadeaulabel bij gemaakt. Zo maak ik gelijk de restjes op!

 


Het papier komt uit mijn restjesbak en is van My Minds Eye. De mini-gears zijn van Tim Holtz en de stempels zijn van Marianne Design en van Noor! Design.

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat een te gekke uitwerking van onze challenge. Super mooie kleurencombi en heel stijlvol al deze materialen bij elkaar. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ales mannenkaart heel gaaf! Mooie en stoeremkaart en ook je label is erg goed gedaan. Fijn dat je tijd had en hopelijk tot een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, vind ik ook. Ook het kleurgebruik. Tof. Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie