donderdag 3 oktober 2013

{High Hopes Stamps} Sketch time!

Hallo alweer!

Vinden jullie het ook zo leuk om met een sketch te werken? Ik vind het heerlijk! Het is zo'n makkelijke leidraad om mee te werken!!
Deze week hebben we een sketch challenge bij High Hopes Stamps.


Op mijn kaart zit de Snowy Tag van de laatste release. Ook de schattige hulstblaadjes komen uit deze release. Ik heb ze 2 keer gestempeld en in een rondje neergelegd.
Al het kleuren is weer met Copics gedaan (favoriet!!) en het papier komt uit mijn gruwelijk volle restjesbak. Het is echt tijd dat ik die bak ga opruimen, dus voorlopig maar proberen zoveel mogelijk  weg te werken, haha!!

Heb je ook één of meerdere High Hopes stempels? Dan kan je gezellig meedoen, je maakt dan kans op 1 High Hopes stempel naar keuze!! En die is reuze!!

Morgen ben ik terug met GEWELDIG nieuws :D

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie