woensdag 30 oktober 2013

High Hopes Stamps: #192 Snow

Deze week bij High Hopes Stamps zijn we al in winter sferen! Met nog maar 8 weken te gaan (!!) voordat het kerst is en dus nog maar 4-6 weken te gaan voordat alle kerstkaarten af moeten zijn, zijn zulke winterse thema's perfect om vast een voorraadje kerstkaarten te maken.

Waar ik vorige jaren altijd iedereen dezelfde kaart stuurde (echt waar, ik draaide gewoon productiewerk, maar wel leuk hoor!) heb ik dit jaar besloten om al mijn kerstige (DT)kaarten op te sparen en die te gaan versturen. Dat scheelt me weer een bult werk en kan ik meer kaarten voor Canada maken.. :)

Het thema van deze week bij High Hopes Stamps is: Snow.
Je mag een stempel met sneeuw gebruiken, maar je mag ook sneeuwsterren e.d. op je kaart verwerken. Als er maar iets van sneeuw terug te vinden is.


Op deze kaart heb ik Snow Couple block gebruikt. Het papier is van My Minds Eye (leuke mini-sneeuwpoppetje op de achtergrond. Ook heb ik de sneeuwsterrenmal van Noor!Design weer gebruikt. Leuk!

Doe je ook mee? Je kan tot a.s. maandag een link achterlaten op de blog van High Hopes. De enige voorwaarde is dat je een stempel van High Hopes gebruikt.

Bedankt dat je weer even langskwam!

Groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie