woensdag 23 oktober 2013

High Hopes Stamps: #191 Embossing

Deze week is er weer een nieuwe challenge bij High Hopes Stamps.
Dit keer willen we graag embossing op de kaart/creatie zien. Dit mag droog embossen zijn (met een embossing folder) of nat embossing (met embossing poeder en de heattool).


Ik heb gekozen voor droog embossen. De sneeuwvlok embossing folder is van Darice. Ik vind hem prachtig en zal deze zeker vaker gaan gebruiken!
Omdat ik een keer wat anders wilde gaan doen, heb ik voor deze kaart alleen een tekststempel gebruikt. Het is "Magic of Christmas" van de laatste release.
Verder heb ik van restjes papier vlaggetjes geknipt en hier en daar een paar strass steentjes opgeplakt.
Zo wordt het al met al een feestelijk geheel.

De rest van het DREAM TEAM heeft ook weer prachtige voorbeelden gemaakt, je kan ze HIER bekijken.
Meedoen kan tot en met aanstaande maandag. Dinsdag hebben we dan weer een nieuwe challenge voor je klaar staan!

Een hele fijne (zonnige) dag verder!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie