dinsdag 10 september 2013

{Paper Smooches} Designer Draft challenge

Vandaag weer een aantal (dezelfde) kaartjes gemaakt voor de Kards for Kids Halloween kaartenactie.
Er zijn 10 challenges waar je aan mee kan doen en hoe meer kaarten je inzend, hoe meer kans je maakt om leuke prijzen te winnen...
Natuurlijk is de grootste prijs dat we met deze kaarten ontzettend veel zieke kinderen blij kunnen maken!

De kaart is aan de hand van de Designer Draft challenge van Paper Smooches. Het is een sketch deze week en een hele leuke!

Ik heb de Halloweenies set van Paper Smooches gebruikt. Het woordje Boo! heb ik met wit embossingpoeder gemaakt. Het spinnetjespapier is een oudje van My Minds Eye en ik had net niet genoeg om 10 kaarten te maken.. Jammer.. maar 9 is ook mooi!

Misschien zie je vandaag nog meer van me, ik ben nog kleine monsterknuffeltjes aan het maken! :)

Groetjes,

1 opmerking:

  1. SUPER fun Halloween card! I love that patterned paper on the bottom- it matches the "polka dots" perfectly! And I LOVE the banner! FAB card:) THANKS so much for joining in the fun with the Paper Smooches SPARKS team!!! Hope you play along with us again soon!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie