zondag 8 september 2013

{Lift challenge #49}

De kaart van de liftchallenge van deze week is ontzettend leuk om te liften. Ik kwam van deze dame al verscheidene kaarten tegen op Pinterest en vind haar stijl geweldig!

En aangezien er in onze omgeving nogal wat baby's geboren worden, was een aanvulling op mijn voorraad echt noodzakelijk!
Dit keer een jongenskaart..

Spulletjes zijn voornamelijk van Eline uit de vorige baby-serie. Ik vind grijs met blauw/roze zo'n mooie combi! Het kraft ribbelkarton komt uit de speculaasjes verpakking! Het gehaakte hartje kreeg ik eens van Tinie met een swap (ik kan het inmiddels gelukkig ook zelf haken!) en de hartjes zijn jullie vast wel bekend en komen bij de Xenos vandaan. Mijn zusje had ze op de trouwkaart (die ik mocht maken) en er waren nogal wat hartjes over (wat vervelend, maar niet heus!!!).

Fijne zondag verder!

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Haha zeker niet vervelend als er hier en daar iets overblijft! En wat heb je een super leuk kaartje gemaakt! Leuke combi van de babylijn van Eline. Heerlijk spul om mee te frutselen. Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een mooie combi. Ik vind het een hele mooie lift!! Dank je voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart is echt geweldig!! Zo leuk met al die verschillende elementjes erin. You nailed that lift! :D
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie