woensdag 11 september 2013

{High Hopes Stamps} buttons & bows

Hallo allemaal,

De vorige challege heb ik door omstandigheden niet aan meegedaan, maar gisteren is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij High Hopes Stamps.
Thema van deze week is

Buttons & bows

Ik heb bij deze kaart weer de lieve stempel "Making Friends" gebruikt. Dit is toch één van mijn favorieten van deze release!!


De stempel heb ik gekleurd met Copics. Het papier is van Maja Design. Verder nog sneeuwsterren van Noor! en Marianne Design uitgestanst.
De knoopjes komen uit de oude knopendoos en het strikje is gemaakt met sieradendraad.
De fotohoekjes zijn van de HEMA, zijn ze niet leuk!!

Kijk ook eens wat de rest van het team gemaakt heeft op de blog van High Hopes!
Wil je zelf deze stempels bestellen, dan kan dat helaas nog niet in Nederland. Je kunt de hobbywinkel bij jouw in de buurt vragen of ze dit merk willen voeren. Anders kan je terecht op de online winkels die vermeld staan op de blog van High Hopes.

Fijne dag!

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Alie met veel leuke details!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Alie, wow wat een leuke kaart zeg! En die Hema hoekjes zijn helemaal top, moet ik ook hebbuh hihi!! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie