dinsdag 24 september 2013

{High Hopes Stamps} #187 Punches and/or dies challenge

Vandaag weer een nieuwe challenge bij High Hopes!
Dit keer willen we graag zien dat je met ponsen of mallen hebt gewerkt op je kaart/creatie.


Mijn kaart is met Candy Cane Pinguin.
De basiskaart heb ik simpel gehouden (hmm.. waar heb ik dat eerder gehoord? haha) en alleen een ovaal met een gesculpte ovaal erachter gebruikt.
De afbeelding heb ik uitgeknipt en opgeplakt met een wobble, waardoor de pinguin gaat wiebelen. Heel erg grappig is dit! Jammer dat je het op de foto niet kan zien..

Je kan nog tot volgende week maandag meedoen om kans te maken op een High Hopes stempel naar keuze!!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie