maandag 23 september 2013

{HHS} Gobble, gobble..

Zo.. mijn computer eindelijk virus-vrij!
Hierdoor kon ik nergens iets uploaden, en ja, dan word een blogpost schrijven wel heel lastig..

Vandaag de laatste dag van de challenge van High Hopes, maar morgen is er weer een nieuwe challenge.
Deze week was het thema: oranje en paars.. Ik denk dan gelijk aan herfst/halloween..
En van Karen (eigenaar van High Hopes) kreeg ik nog een paar mooie stempels om mee te werken! Super!!

Dit keer heb ik Large Turkey en Gobble sentiment gebruikt.
Ik heb de kaart vrij CAS gehouden, dat blijf ik een mooie stijl vinden!

Mocht je vandaag nog een plekje hebben om creatief te zijn en je denkt: ik wil nog wel een mooie stempel van High Hopes uitkiezen. Je maakt nl. kans op een stempel naar keuze!
Voor meer inspiratie kijk op de High Hopes blog!

Groetjes en een fijne maandag!

1 opmerking:

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie