zondag 29 september 2013

{Faye-Alie swap} September 2013

Vandaag alweer de laatste zondag van de maand.. De herfst is in volle gang en dat betekent dat de avonden langer worden. Lekker binnen zitten met de kaarsjes aan of heerlijk op mijn eigen kamertje kaarten maken! Voor de kaart van vandaag was het mijn beurt om de benodigde materialen te leveren.

Toen ik het blokje van Noor! Design zag, wist ik gelijk dat het een mooie paperpad was voor een winterse swap! De stempel is van High Hopes (die ik dubbel had, dus mooi kon delen!). Verder nog sneeuwstermallen van Noor! Design en leuke sneeuwsterren brads (wit en blauw)..

******

It's already the last Sunday of the month again! Time flies!! Love this time of the year when the evenings are longer.. time for some candles and feeling cosy.. Or lock myself in my craft room!!
Today it was my turn to deliver the goodies (forgot to take a picture, sorry!).
This was in the package:

1. Noor! Design paperpad Winter
2. High Hopes Stamps Winterfairy
3. Noor! Design snowflake die
4. snowflake brads

I had so much fun with this swap, do you think Faye had fun too?? Let's check it out and see what she made over --->>> HERE! Enjoy!

Hugs,




4 opmerkingen:

  1. Your card is ace Alie, so pretty. I REALLY struggled with this one. I'm telling you, there was a lot of grumbling. Loved all the stash individually, but boy, I just couldn't pull it together. Anyway, well done you xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wta een enige kaart Alie! En een super leuk stempeltje! Lieve groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is adorable. I love all the snowflakes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. As Faye says your card is lovely. Love the image done in blue. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie