dinsdag 13 augustus 2013

{ Paper Smooches} Designer Drafts challenge

Deze week bij Paper Smooches: een sketch uitdaging.
En laat nou net vandaag mijn verjaarscadeautje op de mat zijn gevallen... :)
Ik heb voor mijn verjaardagscentjes een leuke stempelset met bijpassende mallen gekocht:

Dit is de sketch:

En dit is mijn uitwerking ervan:



Ik heb de volgende producten gebruikt:
* Bazzill kraft cardstock
* My Minds Eye dessinpapier
* My Favorite Things mal
* Joy wolken mal
* Paper Smooches: Halloweenies stamps & dies

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. I love this! Fantastic take on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my goodness--this card make me smile! So cute!! Your coloring is fantastic and I LOVE your take on the sketch. Love it!! Thanks for joining us at Paper Smooches SPARKS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OHHHH! I LOVE your take on this sketch-- and I LOVE the witch's green eyes!! Beautiful colors!! THANKS so much for joining in the fun and playing along with the Paper Smooches SPARKS Designer Drafts challenge <3

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie