dinsdag 20 augustus 2013

{Paper Smooches} Cool shades challenge

** voor mijn High Hopes post, zie het bericht hieronder **
** for my High Hopes post, see my post below **

De Paper Smooches challenge van deze week is een kleurenchallenge, leuk!


Deze kleuren moeten erin verwerkt zitten, cocoa, kraft, Coral, yellow..

Nou dat is me wel gelukt. Ik heb er een herfstkaartje van gemaakt..
Het grappige eekhoorntje is een freebie en kan je HIER vinden..

 
De boom is opgebouwd met een Lea'bilitie boomstam en een Creatable tak, waarbij ik de blaadjes in geel en koraal nog een keer heb gestanst..
Verder heb ik de freebie 2 keer geprint, een keer op kraft en een keer op wit. De witte heb ik gekleurd en uitgeknipt en vervolgens weer op de kraft geplakt.
Een paar grasjes en bloemetjes erbij getekent en klaar!
 
*****
This week's challenge at Paper Smooches is a color challenge, sweet!
 I made a bit of a fall card, but I just had to use this little funny guy!
The tree is made of 2 different dies, I made some extra leaves in fall colours.. Added some grass and flowers with my Copics, and voilà!
 
*****
 
Groetjes,


6 opmerkingen:

  1. Hoi Alie, wat een enig kaartje. Leukj stempeltje ook. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW!! This is so NEAT!! I LOVE the FUN scene and the way you created it!! Such a Great take on the challenge!! THANKS for sharing and for playing along with us on the Paper Smooches SPARKS Challenge Blog!! Hope to see you again next week!! Have a Fabulous Week!! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. cute image - great use of the image with the tree die-cut

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is adorable <3 I love the dual colors for the leaves! Thanks for joining us at PS Sparks Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OH GOOOOOOOODNESS! This is GORGEOUS! I LOVE LOVE LOVE how you've used these colors! You nailed this color story-- love love love the leaves! LOVE the squirrel! LOOOOOOOOOOVE!!!!!!! THANKS so much for joining in the fun and playing along with us over at the Paper Smooches SPARKS challenge <3

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie