woensdag 21 augustus 2013

{LOTV} Montly challenge - August

Vandaag laat ik een kaartje zien met dit schattige stempeltje van LOTV.
Sinds onze jongste in groep 2 ~de pinguïngroep~ zit, zie ik overal pinguïns!! Haha!




Het dessinpapier is van Maja. Verder heb ik nog doilys, Noor! sneeuwsterren, hulstblaadjes, blauwe bloemetjes en washitape gebruikt.
De afbeelding heb ik ingekleurd met Staedler potloden (van onze oudste geleend) en daarop nog wat stickles gebruikt..

Ik wil graag meedoen met de Montly challenge van LOTV: Make it Festive (kerst)

 
Gezellig dat je er weer was!
Tot gauw!

Groetjes,

1 opmerking:

  1. Pinguingroep, haha..
    Komt me bekend voor. Mijn jongste zat 8 jaar geleden ook in de pinguingroep, op de Branding. En nu gaat ze volgende week als brugpieper op weg. 12km fietsen en lange dagen maken. Net zo spannend als toen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie