dinsdag 6 augustus 2013

{HHS} New release - sneak peaks day 2

Dag 2 alweer van de sneak peaks van High Hopes Stamps!! Leuk dat je weer langskomt!
Vandaag gaat ook de nieuwe challenge van start en het thema van deze week is:

Favorite embellishments

Nou, een makkie, dacht ik zo! Al moest ik zelf toch wel even nadenken wat mijn favoriet is...
Bloemen zijn altijd heel leuk, maar niet voor elke kaart geschikt. En ondanks dat ik een gigabak vol lint heb, merk ik dat ik dat de laatste tijd niet zo heel veel gebruik... Hmmm... wat is dan eigenlijk mijn favoriet????

Nou, dit laatje staat wel heel vaak open de laatste tijd: bling en parels in overvloed!!! Gewoon her en der verspreiden op de kaart.. vind ik gezellig staan.. ;)


Op deze kaart heb ik "Downhill Snowy" gebruikt.. Weer sneeuwpoppen zul je denken... Ikzelf vond deze gewoon zo leuk, maar de rest van het team heeft weer andere voorbeelden, dus neem maar gauw een kijkje! Dessinpapier is van Bo Bunny (vorig jaar), brads met glitters en de sneeuwstermal van Noor! Design.
En als je deze week meespeelt met de challenge, dan kan je zelfs een van de nieuwste stempels winnen!!!
Morgen hebben we een blog hop met prijzen, dus wil je al eerder een kansje wagen, kom dan morgen ook weer eventjes langs! ;)

Groetjes,

1 opmerking:

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie