dinsdag 20 augustus 2013

{HHS} Make it Sparkle

Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij High Hopes Stamps, met als thema:
 
Make it Sparkle

Aangezien we net een nieuwe release hebben gehad, is het voor ons verleidelijk om een stempel uit deze release te pakken.. maar je hoeft dus niet persé een kerststempel te gebruiken, als er maar iets van bling, glitter etc. op zit. En je moet uiteraard een High Hopes stempel gebruiken...



Ik heb gekozen voor "Snow". Ik vind dit een hele leuke (ondanks dat ik niet zo'n sneeuwliefhebber ben, geef mij maar de zomer!). Ik had ooit een ster uit het ribbelkarton gestanst en had het restje wat over was nog liggen. Hier blijkt maar weer dat je nooit iets weg moet gooien, haha!

Verder heb ik gebruikt:
dessinpapier van My Minds Eye
ribbelkarton (uit een verpakking speculaaskoekjes AH eigen merk!)
Rayher sneeuwvlokken (Hobbykamer)
een sneeuwster-charm
turquoise twine
turquoise parels van Wild Orchid Crafts
strass stenen (uit eigen voorraad, zaten die niet ooit bij een Magnolia magazine??)
Copic stiften
Twinkling H2O's
 
*****
Today we have a new challenge over at High Hopes Stamps, called "Make it Sparkle".
You don't need to use a Christmas stamp, anything with sparkle or glitter on it will do, but you do need to use a High Hopes Stamps to be in for a free stamp!
Today I used "Snow", I really like this stamp (don't really like actual snow, I prefer summertime!)
 
Want to see more inspiration?
Go check it out on the High Hopes blog!
 
*****
 
Hier nog een detailfoto, ik heb de letters gekleurd met Twinkling H2O's. Het is de eerste keer dat ik hier mee werk, maar je kan op deze foto wel een beetje zien dat er een 'sparkle' laagje overheen zit..
 
Je kan tot en met a.s. maandag meedoen met de challenge! Kijk voor nog meer voorbeelden op de blog van High Hopes..
 
Groetjes,
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie