maandag 29 juli 2013

{ Tiddly Inks} DT call

Hallo allemaal!

Vandaag is de laatste dag dat je mee kan doen aan de Tiddly Inks Design Team Call..
Lekker op de valreep, maar ik heb even getwijfeld of ik wel of niet mee zou doen..
Aangezien ik er meer voor de kids wil zijn en knutselen wel samen gaat met de kids, maar niet als je een deadline hebt, haha!
Toch, als ik dan zie wat voor berg papier, lint, bloemen en andere dingen ik nog heb liggen.. En die berg wordt pas minder als je er wat mee doet he..

Ik heb 1 clearstamp liggen van Tiddly Ink en dat is "Flutterby to say hi"..

 


Materialen:
Tiddly Ink clearstamp: Fluttering by to say Hi!
My Minds Eye: dessinpapier + twine
Wild Orchid Flowers: bloemen
Copics
Doily

En nu maar duimen!

Today is the final day you can enter the Tiddly Ink DT call....
I know I am very late joining in, but I doubted for a while weather I'd join or not...
I want to spend more time with my kids, and crafting with them is a possibility, but not if I have a deadline, hey, hey...
But when I looked at my stash of papers, flowers, embellishments.. That stash is only slimming if I use it!! So, what better way that reducing my stash with some regular card making!!
And I love being on the High Hopes Dream Team, I know that some Tiddly Love will do me good!!!

Hugs,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie