zaterdag 13 juli 2013

{ Succes!}

Thijs heeft voor de zomervakantie een paar keer meegedraaid met judo. Hij vond het ontzettend leuk en heeft dit nu als zijn sport gekozen..
Toen ik deze digi bij Mo Manning zag, was ik dan ook meteen verkocht.
Mocht hij ooit besluiten met een wedstrijd mee te gaan doen.. ha, dan heb ik vast een kaartje!


 
Materialen:
Bazzill cardstock: wit en kraft
Cuttlebug: tekst-embossingfolder
Xcut: sterren mallen
My Minds Eye: dessinpapier kraft ruitjes
Dymo labeltang en oud wit lint
 
Gekleurd met Copics

Ik wil graag meedoen met deze challenge(s):
Bij Oma Dee: sketch #7
Cupcake craft challenges: anything but square


Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. Just brilliant, love it! Thanks for joining us at Cupcake!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitwerking van de schets. Inderdaad een hele leuke digi en de "witte band" vind ik echt een geweldig detail! Dankjewel dat je meedoet met de uitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!! Gave uitwerking van de schets! Bedankt dat je meedoet met de schetsuitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeel erg leuk deze kaart! wat een gave combi dat wit en kraft. Leuk plaatje. Klopt helemaal, erg mooi, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke jongenskaart,top!

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie