woensdag 10 juli 2013

Noor! butterfly challenge

Op aanvraag kan je met de speciale digi van Noor! Design, meedoen met de Butterfly challenge.
Het is een speciaal voor Noor! Design gemaakte Betsie digi.
Ik heb me bij deze kaart helemaal uitgeleefd, normaal stop ik nooit zoveel op een kaart, maar deze uitwerking bevalt me prima! Zeker voor herhaling vatbaar!



Ik heb de volgende items gebruikt:
* speciale Betsy digi "Butterfly Girl"
* Noor! Design clear stamps circles 6410/0005
* wit embossingpoeder
* wit en kraft cardstock Bazzill
* Maja Design butterfly papier
* Joy stansen wolken
* La-La-Land stans heart banner
* Wild Orchid roosjes
* Hema fotohoekjes kraft
* doily, wondgaas, pearlmakers licht- en donkerblauw, Copics

Hier is het al vakantie, dus gauw weer verder, leuke dingen doen met de kids!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie