dinsdag 16 juli 2013

{ High Hopes} tutorial by me!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een tutorial voor jullie.
Ik maakte voor High Hopes Stamps een vilten pocket (om bijvoorbeeld geld in weg te geven):

Benodigdheden:
* verschillende lapjes vilt
* High Hopes stempel "Hoppy Flower Pocket"
* dmc draad
*inkt
* magneetjes
* naald en draad, verdwijnstift

 
1. Stempel op de lapjes vilt

 
2. Stempel 1x half op het dubbele kleurtje vilt en gebruik het afdrukje als mal voor het verlengstuk. Teken de omtrek van de pocket met de verdwijnstift.

 
3. Knip alle delen uit die je wilt gebruiken. Bij a. zijn dat alle bloemetjes en blaadjes, b. is de achterkant van het mapje en c. is de voorkant van het mapje

 
4. Naai de voor- en achterkant met een festonsteek aan elkaar vast.
Naai alleen de zijkanten en de onderkant.

 
5. Plak alle losse delen op het inelkaar gezette mapje.

 
6. Plak vervolgens de magneetjes op de knoop, gebruik eventueel een beetje extra lijm (soms plakt de tape van het magneetje niet zo goed meer)

 
7. Plak aan de bovenkant nog het uitgeknipte (paarse) vilten knoopje en klaar!

 
Leuk om als geld-envelopje weg te geven!
 
 
Ik hoop dat jullie dit een leuke tutorial vonden.
Deze week is het "Anything goes" bij High Hopes en i.v.m. de vakantie heb je tot 4 augustus de tijd om mee te doen aan deze challenge!! Wie weet met een vilten creatie??
 
Fijne vakantie allemaal!
 
Groetjes,
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie