dinsdag 2 juli 2013

{High Hopes} Christmas in July

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij High Hopes!
Het thema van deze week is:
 
"Christmas in July"

We willen dus graag een kerstkaart zien met een High Hopes afbeelding.
Nou dat gaat toch prima met deze zomerse temperaturen ;)

Hier is mijn uitwerking:

Ik heb een kaart van 10x15 gemaakt van Kraft Cardstock, met daarop dessinpapier van My Minds Eye. Verder nog muziekpapier uit een oud muziekboek (lang leve de kringloop!), witte uitgestanste sterren en een kraft label. Daarop heb ik de afbeelding "Penguin Friends" gestempeld met Stazon Jet Black en ingekleurd met Derwent potloden.
De tekst "Warm Winter Wishes" heb ik met wit embossingpoeder bewerkt.

Ik hoop dat jullie alweer een beetje inspiratie krijgen voor kerst, want voor je het weet is het zover!
Hahaha!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie