vrijdag 28 juni 2013

Scrapkampioenschap 2013 Creabest

Vorig weekend las ik pas van het Scrapkampioenschap van Creabest..
Veel te laat natuurlijk, maar ik heb nog zoveel foto's liggen dat ik me aan de tijdsdruk wel wil wagen.. ;)

Ik heb nog tot en met zondag om alle opdrachten af te maken.. Heel leuk!!
Tot nu toe heb ik deze opdrachten al af:

1. Minimaal 5 tot maximaal 50 tinten van dezelfde kleur
 
 
9. Sketch
 
 
11. Gebruik maximaal 25% van je scrappagina
 
 
12. Gebruik glitter op je LO
(er zit al glitter op het dessinpapier, lekker makkelijk, en op de swirls ook!)
 
 
14. Sketch
 
 
19. Sketch
 
 
23. Gebruik minimaal 10 geometrische vormen op je LO
(vierkantjes, of is dit overbodige info?? Hahaha)




Nog 18 opdrachten te gaan.. Zou ik het halen??


Groetjes,

1 opmerking:

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie