maandag 4 maart 2013

Daisy op de fiets

Met dit heerlijke (nog ietwat koude) voorjaarsweer, is het weer heerlijk om op de fiets naar het werk/school te gaan! Helaas gaat me dat op maandag nooit lukken, omdat Tomas en Floortje dan ook bij ons zijn... Mijn fiets kan dat niet houden, helaas..
Daarom vanmiddag heerlijk naar school gewandeld! En op de terugweg een pitstop bij het speeltuintje.. Gezellig!

Daarna nog een klein kaartje gemaakt voor Mieneke die morgen jarig is. Tomas heeft de kleuren uitgezocht, dus een roze fiets, want: "roze is voor meisjes en mijn mama is het mooiste meisje!" Haha, wat een uitspraken heeft hij toch! 4 jaar en nu al een diplomaat ;)



Met dit kaartje wil ik ook graag meedoen met deze challenge:
Don & Daisy: voorjaarskaart

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt, gezellig dat je meedoet met onze challenge op het don en daisy blog.
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute card, I really like this stamp:)
    Thank you for playing with us at Don&Daisy Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie