zondag 24 februari 2013

Lekker luie langzaamaan-dag

Vandaag was de laatste dag van de voorjaarsvakantie. Heerlijk een paar daagjes vrij gehad en leuke dingen gedaan met de kids!
Met Maayke betekent dat vooral veel dingen samen doen, van poetsen tot spelletjes doen, van taartjes bakken tot heerlijk samen op de bank hangen ;)
Met Thijs betekent dat vooral: veel Wii-en, want mama, ik ben bijna bij het volgende level! Van zijn allerlaatste centjes heeft hij vandaag een nieuw spel op de kop getikt op MP ;)

Ik mocht vandaag lekker uitslapen van de rest (heerlijk bijgetankt!) en voor de rest lekker kunnen stoeien met wat papiertjes, mallen en sketches van MFT! Heerlijk vind ik dat! Niet in het wilde weg verzinnen, maar met zo'n sketch heb je toch een makkelijke leidraad voor een kaart hoor!

Ik heb er 2 kunnen maken (ze waren dan ook best snel klaar):


Het ijzerdraad van het hekje is gemaakt met metaalfolie, wat het een superleuk effect geeft!
Hier een close-up van het hekje:


Voor deze kaart heb ik gebruikt:
My Minds Eye - Lost and Found 2 paperpad

En hier kaart nr 2:


 
Voor deze kaart heb ik gebruikt:
My Minds Eye - Away we go paperpad
 
Fijne zondag nog!
 
Groetjes,
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie