zondag 27 januari 2013

{My Scraps & More} sketch 11

Bij My Scraps & More hebben ze geweldige sketches voor het scrappen!
Aangezien het scrappen weer een beetje opleeft bij mij (hoe kom ik anders van die stapels foto's af...), heb ik besloten elke week mee te doen! Niet perse in de goede volgorde ;)

Deze keer heb ik sketch #11 gebruikt:



En dit is mijn uitwerking:


Recept:
My Minds Eye - Stella & Rose "Hazel Papers" 6x6 paperpad
My Minds Eye - Love Me 6x6 paperpad
My Minds Eye - Miss Caroline "Doiled Up Day stickers"
My Minds Eye - Miss Caroline "Dilly Dally Best stickers"
My Minds Eye - Lime Twist twine
Bazzill - cardstock white
Bazzill - cardstock kraft
Wild Orchid Crafts - pearls
Marianne Design - alphabet stamps
Eline's Winterhuis - label stamp
wooden buttons
metal corners
Identipen black


Ik wil graag meedoen met deze challenges:
My Scraps & More: sketch #11
My Minds Eye: MME & GB guest designer contest

Groetjes,

1 opmerking:

  1. such a sweet page!! Thanks for playing along with our sketch at My Scraps & More!!

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie