zondag 6 januari 2013

Don & Daisy challenge

Ik heb al zolang deze stempel uit is nog niks ermee gedaan.. Maar ik vond hem zo leuk dat ik hem toen met alle plezier aan mijn stempelcollectie toe wilde voegen..
Nu dus eindelijk een kaart ermee gemaakt.

Ik wil graag meedoen met de Don&Daisy challenge van deze maand: een ronde kaart mét label en mét 3 knopen en de tekst in een cirkel.
Ik had nog nooit een ronde kaart gemaakt, maar wat is dat leuk zeg! Het werkt vooral heel goed bij stempels die verder weinig nodig hebben, vind ik zelf..



Gebruikte materialen van Marianne Design:
* Vintage paperbloc
* stempel "Daisy knitting"
* stempel "Thread Spool" uit de Eline Winterhuis serie
Verder gebruikt:
* Bazzill Cardstock
* Cheer Lyn mal
* Papermania label
* Prima Marketing knoop
* bloemenknoopjes van Faye
* kantje van de Hobbykamer


Gezellig dat je er weer eventjes was!
Morgen weer een nieuwe kaart om te laten zien, High Hopes heeft een nieuwe Release Party morgen!!!! Dat belooft weer veel leuks!

Tot morgen!

Groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart. Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    D&D blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en je hebt ook zo'n leuke gezellige naam voor je blog! Geniet van je dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi alie
    wat heb je het mooi gekleurd
    en leuk he een ronde kaart!
    dat vond ik nou ook
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een prachtige ronde kart gemaakt!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    D&Dblog

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie