maandag 1 oktober 2012

Today is the day!

Voor de nieuwe release van de High Hopes stempels gaan we deze eerste 3 dagen van oktober jullie vast voorproefjes geven van deze prachtige/leuke/geweldige/etc. stempels!!!!!

Vandaag begin ik met "Penguin Friends".
Ik heb een tag-kaart gemaakt (eigenlijk gewoon een enkele 10x15 kaart met de hoekjes eraf). Vervolgens deze witte kaart gemat met een aqua cardstock en een dessinpapier van My Minds Eye (winter wonderland).
De label heb ik in 2-en gedeeld met een stuk Bazzill Dots cardstock en het nieuwste lint van Marianne Design...
De stempel heb ik gekleurd met Copics en op de kaart geplakt met PergaGlue (echt waar, dit is superlijm!!!!).
Her en der wat sneeuwsterretjes (gemaakt met de Cuttlebug, maar er zijn ook hele leuke ponsen hiervoor te gebruiken) en op de sterretjes een paar pareltjes.
De tekststempel als laatste direct op de label gestempeld met Stazon en voila! Klaar is... Alie ;)


Wil je meer zien van de nieuwe stempels? Kijk dan even op de blogs van de andere DT leden, zij hebben ook hele mooie kaarten gemaakt!

En morgen heb ik een nieuw voorbeeld klaar voor jullie!

Tot morgen!!

P.S. Op de blog van de Hobbykamer is vandaag de kerstkaartenmarathon van start gegaan!! Simpele en snelle kaarten om te maken voor degenen die er zoveel moeten maken, of degenen die in tijdnood komen en even een paar leuke snelle kaarten nog moeten maken.....

2 opmerkingen:

  1. Ahhhhhhh, this is so cute! I have a soft spot for penguins! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That is such a beautiful tag...I'd have a hard time giving it away. :)

    Shala C.

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie