dinsdag 30 oktober 2012

High Hopes #154: Feathers and/or furr

Vandaag is er weer een nieuwe challenge van High Hopes.
Dit keer is het thema: Feathers and/or Furr (veren en/of vacht).
Een perfect thema in combinatie met de nieuwste stempels, maar aangezien ik het zo ontzettend koud heb de laatste paar dagen, had ik even geen inspiratie in een "winterse" kaart.
Daarom heb ik voor deze schatjes gekozen:



Het is een stempel uit één van de oudere series van High Hopes, maar nog steeds zooooooo leuk!!
"Gertie, Millie and Hattie" herinnert me aan de Disney film Aristokatten ("ganzenpas!") haha!
Veel gekeken met de kinderen.

Je kan nog een hele week meedoen met deze challenge!


Goed nieuws!!
De High Hopes stempels zijn binnenkort ook verkrijgbaar in Nederland!!!!
De Hobbykamer gaat ze verkopen, voor meer informatie, zie HIER.
Het is nog afwachten tot de eerste zending binnenkomt, maar zodra die binnen zijn kan je het op de BLOG van de Hobbykamer lezen!!
 

 
 

4 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart en de stempel is super!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alie, wat een ontzettend geinig stempeltje is dit zeg! Helemaal leuk! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gave kaart heb je gemaakt!
    Die ganzen zijn echt super leuk!

    Gr. Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely, warm colours. The image made me smile too. X

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie