woensdag 5 september 2012

Zomers kaartje

Vandaag een vrolijk kaartje voor mijn buurmeisje. Zij is 4 jaar geworden vandaag en onze Maayke mocht op haar feestje komen.
Ik heb de stempel van Don & Daisy gebruikt, omdat ik het zo'n vrolijke stempel vind!
Een echte meisjes stempel..

Het papier is van Basic Grey (een hele oude lijn) en de bloemetjes van Wild Orchid.
Ik wil met deze kaart graag meedoen met de Cupcake Craft Challenge van deze week: photo inspiration.

Nu nog even lekker aan de slag met de nieuwe stempels van Eline. Vinden jullie die uiltjes ook zo schattig??? Ik heb ze gekocht bij de Hobbykamer (waar anders? hihi), ik laat gauw zien wat ik er mee gemaakt heb!!

Fijne avond nog!


6 opmerkingen:

  1. Hallo Alie, wat een dotje van een kaart. Prachtig papier is dat zeg en dat stempeltje is natuurlijk zo lief!! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is really pretty Alie. I love those papers. A lovely, feminine card. Thanks also for playing at Cupcake this week. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Alie!! Prachtige kleuren.
    Veel freubelplezier met de uiltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card Alie, you've rocked our colour scheme! Thanks for joining us at Cupcake Craft Challenge, Shelly x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke, zomerse kaart!
    De stempel is ook super leuk met dat meisje op de fiets!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card hun and a great take on our colour inspiration challenge this week! Thank you so much for joining in the fun at Cupcake and good luck! :) Donna ♥ x

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie