dinsdag 4 september 2012

Nieuwe challenge bij High Hopes

Vandaag is de nieuwe challenge van start gegaan bij High Hopes. De uitdaging is heel simpel: gebruik je oudste High Hopes stempel.

Die ene, die je niet kon laten liggen..
Die ene, die je zo mooi/leuk/lief/grappig vond dat je hem gewoon moest hebben..
Die ene, die je al zo vaak hebt gebruikt, omdat hij zo leuk is
Die ene, je weet wel...

Mijn oudste stempel is Kathy Quilting Angel, ik heb deze kaart al een tijdje geleden gemaakt voor mijn vriendin Mieneke. Zij maakt de prachtigste quilt kleden, alleen tijd he... dat kunnen we allemaal wel wat extra gebruiken ;)


Wil je ook een kans maken om een stempel naar keuze te winnen?
 Doe dan gezellig mee deze week!

Groetjes Alie

1 opmerking:

  1. Hoi Alie, wat leuk zeg dit stempeltje. Ben zelf ook een quilter maar ik had deze nog nooit gezien. Je hebt er een super leuke kaart mee gemaakt. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie