vrijdag 21 september 2012

Magnolia tijd

Soms moet ik gewoon even een Magnolia kaartje maken... ;)

Ik heb deze kaart gemaakt voor mijn voorraad, beterschapskaartjes worden een beetje schaars in mijn bakje, haha.


Ik wil graag meedoen met de Midweek Magnolia's Challenge van deze week, en dat is een sketch challenge (daar hou ik van!).

Materialen:
Papier: Winter Wishes [Marianne Design] en nog een stukje [Basic Grey] uit een oude serie
Stempel: [Magnolia]
Tekst: [Marianne Design]
Gekleurd met: [Copics]
Overig: bloemen [Wild Orchid Crafts], mal [Cheery Lynn]


Alvast een fijn weekend allemaal!



4 opmerkingen:

  1. Fab colouring and I love the colours you've used! Really pretty card. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, Alie! love your coloring and your lovely use of the sketch! Thanks for joining us at the Midweek Magnolias this week. Hugs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Alie! Very pretty card, love the red & brown xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart! Magnolia's blijven heerlijk om in te kleuren.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie