woensdag 19 september 2012

High Hopes challenge #150

Gisteren is weer een nieuwe challenge van start gegaan op het blog van High Hopes Stamps..
Het thema dit keer is: Halloween colours (green, orange, purple and black).

Ik heb echt helemaal niks met Halloween en ik ben dan ook niet tevreden over mijn kaart, maar ach ja, ze kunnen niet allemaal mooi zijn he ;)

Vind jij deze kleurencombinatie nu echt een uitdaging of een makkie?? Doe dan mee met de challenge!! Je kan een High Hopes stempel naar keuze winnen!! Hoe leuk is dat??
 
 
 
Nu gauw weer verder met voorbeelden voor de winkel en mijn eigen kerstkaartenstapel (elke dag een paar inkleuren, dan zijn ze mooi op tijd af!).
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. En toen ik deze kaart in mijn leeslijst zag staan, dacht ik...WAAW, wat is die leuk!! Dus ik moest even langskomen. En dat oranje monster, zo sweet en gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alie, ik vind het een grappig monstertje! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This card made me giggle. Love the spider paper. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie