donderdag 30 augustus 2012

Beterschap kaartje

Vandaag heb ik een beterschap kaartje gemaakt.
Het is voor een kans om gast designer te worden bij MFT (My Favorite Things).
Ik volg al een tijd de blog van Inge, zij maakt zulke prachtige kaarten.
En zij liet weten dat er een challenge loopt om gast designer te worden, kansje wagen kan nooit kwaad toch?

Hier is mijn inzending:

Ik heb gebruik gemaakt van de volgende items:
* Pure Innosence stempel "Best Medicine"
* Die-namics "Vertical Greetings" Die
 
Groetjes Alie

2 opmerkingen:

  1. Super pretty Alie! Love the double mounted note biinding panels and your bandages are a brilliant idea with this wonderful image. Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice to see you again. Love the bandage effect, very cute. X

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie