dinsdag 17 juli 2012

High Hopes 143: Summer Fun

Hallo!
Bij het schrijven van deze post, kwam het met bakken uit de lucht vallen!!! Hoezo "Summer Fun" ????
De zomer is ver te zoeken! Gelukkig werd ik ontzettend vrolijk bij het maken van deze zomerse kaart!
Ik heb heerlijk gewerkt met de kleur geel, iets wat ik normaal niet zo snel doe, maar met dit thema moest ik gewoon de kleur geel gebruiken!

Gebruikte materialen:
Cardstock: Bazzill wit en lichtblauw
Dessinpapier: My Minds Eye (Sunny Day)
Gekleurd met: Copics stiften, achtergrond met Cats Eyes inkten
Overig: Cheery Lynn mal, bloemen, twine, lichtblauwe plakparels,
 zelfgemaakte spelden en 'sunny'brad

Wil je ook een High Hopes stempel winnen? Doe dan mee met de challenge van deze week: Summer Fun.
De winnaar mag 1 stempel naar keuze uitzoeken!!!

Bedankt weer voor het langskomen en tot gauw!

2 opmerkingen:

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie