dinsdag 10 juli 2012

High Hopes 142: sketch time!

Hallo allemaal,

Lang geleden dat jullie iets van mij hebben gezien, maar door omstandigheden is het even niet van gekomen.
De vorige 2 kaarten van de High Hopes challenges zijn daardoor ook niet op mijn eigen blog te zien geweest, maar ik zal ze aan het eind toch nog even laten zien.
De challenge van deze week is: een sketch! Anna heeft weer een prachtige sketch gemaakt voor ons en het is de bedoeling zo dicht mogelijk bij deze tekening te blijven. Je mag hem draaien/spiegelen etc. Als het basismodel maar duidelijk is in je kaart.
Ook is er deze week weer 1 High Hopes stempel naar keuze te winnen!! Enige voorwaarde is dat je zelf ook een High Hopes stempel gebruikt en je aan de challenge van deze week te houden..

Ik heb deze keer een jongenskaart gemaakt, aangezien mijn voorraad daarvan op het moment nihil is.. haha!
Toch lastig elke keer weer, maar door het toevoegen van de juiste dingen heb je zo een jongenskaart!


Gebruikte materialen:
Papier: Bazzill wit, grijs en rood
Dessinpapier: My Minds Eye (Lil'Robots)
Gekleurd met: Copic stiften
Overig: Tim Holz mini radartjes

Hier nog de kaarten van de afgelopen weken:
Voor challenge 140 (Back to nature) heb ik gebruikt: Andy with Kite

En voor challenge 141 (Orange and Green) heb ik gebruikt: Tire swing Dragon

Jullie hebben je dosis High Hopes zo wel weer gehad voor vandaag, haha!!
Wil je ook meedoen met de sketch challenge? Ga dan naar de High Hopes blog, daar zie je ook de andere voorbeelden van het Design Team!!

Tot gauw!


3 opmerkingen:

  1. Well you have been busy. I'm afraid I'm rather ignoring the second two cards because I completely love the first cute robot one so much. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fab cards .. the wee cogs on your robot card are just perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Alie,

    Wat een mooi stempels zeg. En dan met combinatie van het papier zijn het hele leuke kaarten geworden.

    Fijn weekeind..
    Groetjes Theuntje

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie