woensdag 2 mei 2012

High Hopes 135: animals

Ik heb officieel een tik. Ik moet en zal zo snel mogelijk een kaart maken voor de High Hopes Challenge, haha..
Nee hoor, ik heb vandaag heerlijk geshopt met Thijs bij De Hobbykamer, even saampjes weg, zonder zusje erbij... Want dat is af en toe ook wel lekker, mam! Thijs wilde van zijn eigen zakgeld knutselspullen kopen, en ja, wat kan je dan er tegenin brengen, als je zelf bij een knutselwinkel werkt ;) Haha! Thijs vond het geweldig leuk!
En thuis moesten we natuurlijk gelijk aan de slag! Ik kwam zelf tot de ontdekking dat ik weinig geboortekaarten in mijn bakje had zitten, dus aan de slag met mijn stempels en samen heerlijk geknutseld.

Gebruikte materialen:
High Hopes stempel "Stretch"
Dessinpapier: My Minds Eye
Cardstock papier: creme en blauw
Tekst: zelfgemaakt in word en uitgestanst met de XCut ster mal
Overig: kant van de Hobbykamer

Groetjes,


5 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje!!!
    En waar is het kaartje van Thijs nou????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje.
    en inderdaad.....ik mis ook het knutselwerkje van Thijs.
    je kaartje is heel mooi met die giraf.
    ik heb vandaag een kaart op mijn blog gepost met die 'grote'stempel.
    succes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje!! Mijn swap voor jou is zover klaar....spannend. Moeilijk voor iemand die in een hbbywinkel werkt, maar ik heb er in ieder geval werk van gemaakt!! Ik heb er veel plezier mee gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alie, this is the cutest! Loving the pretty papers too. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie