vrijdag 20 april 2012

My Minds Eye: mini layouts!!

Hallo allemaal,

Heerlijk weer vandaag, dus gauw mijn mini creaties posten en dan lekker de tuin in!
Ik heb gisteravond deze 2 kleine scrap layouts gemaakt, als ik mijn stapel foto's doorloop, kom ik regelmatig foto's tegen waarbij de personen zo klein op de foto staan en dat er meer achtergrond is, dan me lief is..
De oplossing hiervoor: ik snij of knip gewoon de miniatuurtjes kleiner uit!!
In plaats van de layout dan op 30x30 te maken, heb ik dit keer gekozen voor een formaat van 11,3x11,3 cm (ong. 4,5"x 4,5"). Het staat ontzettend grappig!!
Ik heb gebruik gemaakt van de sketch van de April challenge van My Minds Eye.



Materialen:
Dessinpapers: My Minds Eye (Miss Caroline & Stella and Rose)
Overig: Copic sketch marker zwart, Spellbinders Die, Joy! parels

Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. Hoi Alie, prachtig zeg, echt mooie lay outs! En wat slim om gewoon de maat van je lay out te verkleinen! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Alie, how completely cute and adorable. I love them all. And it has been great to catch up. Mwah. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit heb je mooi gedaan Alie!
    Leuk zo'n herinnering ook. Van mijn dochter haar kinderfeestje (lang geleden) heb ik een scrapfotoboek gemaakt. Erg mooi is hij toen geworden.
    En vandaag heb ik weer een cupcakeje gehaakt! Ging super goed!

    Fijn weekend verder nog.

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Alie,
    Via de blog van mijn vriendin Sandra kwam ik op jou blog terecht.
    Wat leuk!
    En wat maak je mooie dingen.
    Hoe gaat het met je?
    lieve groeten en een fijne dag,
    Marieke Berk - van Hoof

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you so much for joining in. These are lovely.

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie