zondag 19 februari 2012

Weer eens een magnolia kaartje

Verplicht knutselen, dat bevalt me wel. Afgelopen week had Thijs vaak zijn vriendinnetje te spelen, harstikke gezellig en ze willen "heel toevallig" elke keer graag meeknutselen... Hadden ze weer wat af, kwamen ze er weer aan: mogen we ook een bloemetje op de kaart? Mogen we ook een lintje? Enzovoorts, enzovoorts :)

Resultaat: zelf ook een Magnolia kaartje gemaakt. We hadden weer mooi nieuw papier in de winkel gekregen en ik kan het dan toch weer niet laten en moet het ook hebben, haha!!


Ik wil graag meedoen met deze challenges:
TOMIC: 3-2-1 recipe

Groetjes Alie

8 opmerkingen:

  1. Gorgeous card, great use of the twine, thanks for sharing with us at Cupcake Craft Challenges.

    Warm hugs
    Maarit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alie, wat een mooi kaartje; hele mooie groentintjes echt heel schattig zo bij elkaar. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kaart zeg,leuk dat je met ons meedoet aan de TOMIC, veel succes liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gezellig toch zo met de kids, ik heb wel eens heimwee dat mijn kinderen de leeftijd hadden dat ze bij me gingen zitten knutselen.
    Je kaart is heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje.
    Ik heb gisteren je swap mogen ontvangen en wat mooi zeg! Hartstikke bedankt. Het is echt prachtig!!!!
    Leuke hebberijtjes ook!!!! Voelde me weer een beetje jarig.
    Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat!
    Heb je mijn swap al ontvangen? Is eergisteren op de bus gegaan.
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Alie,
    Ik heb je gevonden!!! Mooie creaties heb je op je blog staan!!! Geniet van je weekend!
    groeten Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig groen kaartje. Erg mooi.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very pretty and full of spring gorgeousness. xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Yeah!! You are going to leave me a comment. You just made my day!!! Hugs Alie